رستوران های کیش | تور کیش

رستوران های کیش از کیفیت خوبی برخوردارند – معرفی رستوران های کیش – تور کیش – تور ارزان کیش – تور لحظه آخری کیش

رستوران های کیش | تور کیش

رستوران های کیش از کیفیت خوبی برخوردارند – معرفی رستوران های کیش – تور کیش – تور ارزان کیش – تور لحظه آخری کیش

  • ۰
  • ۰

همشهری


رستوران همشهری کیش

یکی از غذاخوری های لوکس و مجلل جزیره کیش رستوران همشهری است که مطابق با استاندارهای روز دنیا در شهرک صدف و مجتمع بوستان ساخته شده است . فضای مدرن و رمانتیک رستوران تحسین برانگیز بوده و کادر خدماتی آن با رفتاری شایسته بودن در این رستوران و صرف غذای آن را لذت بخش کرده.

 

این رستوران بهترین سرویس ها و غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را در ظروفی شکیل و زیبا در اختیار میهمانان قرار می دهد. از دیگر ویژگی های رستوران همشهری منوی متنوع آن است که برای تمامی ذائقه ها مناسب است .

ساعت کار این رستوران از ساعت ۱۲ تا ۳ بعد از ظهر و ۲۱ الی ۱ است.

 

رستوران میرمهنا کیش

آدرس رستوران میرمهنا کیش, رستوران میرمهنا در کیش, رستوران میرمهنا در کیش,

رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا در کیش را تجربه کنید!

از مزایای رستوران میرمهنا کیش میتوان علاوه بر منوی متنوع و خوش قیمت آن به فضای بسیار عالی در فضای سبز با طراحی متفاوت و برخورد تشریفاتی پرسنل آموزش دیده این رستوران به همراه موزیک زنده اشاره نمود.

در منوی غذایی رستوران میرمهنا کیش شما انواع غذاهای دریایی، غذاهای کبابی و انواع استیک ها را همراه کاملترین مخلفات و سرویس میتوانید سفارش دهید و ساعتها در کنار اجرای موزیک های دهه ی چهل تا امروز در فضای باز یا سالن رستوران میرمهنا با بهترین طراحی و منظره دید خلیج همیشه فارس بهترین خاطرات خود را به واقعیت بکشید.

همچنین شما میهمانان تور کیش میتوانید با تماس و رزرو قبلی در رستوران میرمهنا کیش و با اعلام آدرس خود در هر جای جزیره کیش و ساعت مورد نظرتان جهت حضور در رستوران از ترانسفر رایگان بهره مند گردید.

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا نارضایتی لطفا مراتب را به مدیر گردشگری یا مدیر سالن اطلاع دهید تا به بهترین نحو ممکن به نظرات شما رسیدگی شود.

بدرقه کل پرسنل سالن و آرزوی دیدار مجدد شما جزو مراسم پایانی واحد تشریفات در رستوران میرمهنا کیش می باشد.

آدرس رستوران میرمهنا کیش :

جزیره رویایی کیش | خیابان پروین اعتصامی (روبه روی مرکز تجاری) | روبه روبه روی هتل آبادگران | رستوران و کافی شاپ ساحلی میرمهنا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی