رستوران های کیش | تور کیش

رستوران های کیش از کیفیت خوبی برخوردارند – معرفی رستوران های کیش – تور کیش – تور ارزان کیش – تور لحظه آخری کیش

رستوران های کیش | تور کیش

رستوران های کیش از کیفیت خوبی برخوردارند – معرفی رستوران های کیش – تور کیش – تور ارزان کیش – تور لحظه آخری کیش

  • ۰
  • ۰

توتی

رستوران های لوکس کیش

رستوران شبهای کیش

رستوران شبهای کیش یکی از رستوران های پر طرفدار جزیره است که روبروی هتل پانیذ ، جنب هتل آریا و انتهای خیابان کوشا قرار دارد.این رستوران یکی از رستورانهای خوب جزیره است که طرفداران زیادی برای صرف غذا به آنجا مراجعت می کنند.

این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مشتریانش سرو می کند.

محیط پرنشاط و صمیمی این رستوران باعث جلب علاقمندان می شود.دراین رستوران موزیک زنده برای مهمانان نواخته می شود تا لحظات حضورشان در آن شادتر و به یادماندنی تر شود.

رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی در فضایی باز درنزدیکی اسکله جدید جزیره قراردارد.این رستوران تنها رستوران ساحلی جزیره کیش است و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی کیش شناخته می شود.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه ۸۴ افتتاح شد.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه ۶ میلیارد ریال دربهترین و پرتردد ترین نقطه ازسطح جزیره یعنی در کناردریا و درمجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش کارخود را آغازکرد.مساحت این رستوران ۱۴۰۰ مترمربع است که ۲۵۰ مترمربع از آن ساختمان می باشد.

اوج فعالیت این رستوران شبها از ساعت ۱۰-۱۱ شب به بعد است.شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو می شود وغذاهای ایرونی مخصوص منوی ظهرهستند.کیفیت غذای این رستوران قابل قبول است.البته حق سرویس ۱۵% را هم نباید فراموش کرد.

قیمت غذاهای ایرانی ۹۰۰۰-۶۰۰۰ تومان و پیتزاها بین ۶۰۰۰-۵۰۰۰ تومان است که نسبت به قیمت های تهران منطقی به نظر می رسد و قیمت میگوی پفکی هم ۱۳۵۰۰ تومان.

رستوران شامل آشپزخانه، کافی شاپ،اسنک بار،دفتر اداری،سرویس بهداشتی،انبارخشک سردخانه زیرصفر و بالای صفر است.همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد که یکی از جاذبه های این رستوران به حساب می آید وفضایی رویایی با دید دریا را برای علاقمندان بوجود می آورد.درحال حاضر این رستوران گنجایش ۵۰۰ نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه بازاست.

رستوران نهنگ سفید

رستوران نهنگ سفید جزو رستوران های معروف جزیره است که غذاهای دریایی به همراه موسیقی زنده درآن سرو می شود.این رستوران یکی از رستورانهای دمعروف جزیره است که مسافران زیادی برای صرف غذا به آن مراجعه می کنند.

رستوران نهنگ سفید واقعاً ارزش یکبارامتحان کردن را دارد.کوسه کباب این رستوران یکی از معروفترین غذاهای این رستوران است.

این رستوران هم ۱۵% حق سرویس داره و قیمت های آن به نسبت گران است،ولی حداقل مثل بقیه رستوران ها،برای موسیقی زنده ورودی نمی گیرد(البته اگر غذا سفارش بدید!).برای دیدن موسیقی زنده بدون غذا ۶۰۰۰ تومان باید پرداخت کرد.

رستوران نهنگ سفید

برخی ازقیمت غذاهای این رستوران برحسب تومان عبارتست از:

بشقاب دریایی (ترکیبی از میگو، هشت پا، قزل آلا و کوسه ماهی) ۱۸٫۵۰۰

کوسه کباب ۱۴٫۰۰۰

قلیه ماهی ۱۵٫۰۰۰

میگو پفکی ۱۶٫۰۰۰

رستوران نهنگ سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی